About Me

My photo
about me?haha...my name is Nor Amira Shuhada Binti M0hamad..juz call me Miera..i'm n0t pretty enough..i'm a friendly gurl..0kay...juz enj0y ur self..=)

Tuesday, February 1, 2011

AbOut MyseLF...=)



        mula-mula aku nk kenalkan diri aku dulu...nama aku Nor Amira Shuhada Binti Mohamad...pnggil aku miera jewk..aku nie nk kate baik xla baik mane...haha..tp bolehla...aku nie orang kampung jewk..membesar dengan kebun getah..mak ngn arwah ayah aku dulu menoreh jewk nk besarkn aku...aku nie da xdew bapak..aku ade mak aku sorang tue jewk ar...mudah-mudahan pnjngla umo mak aku 2...erm..dulu citer-citer aku nk jd polis taw...haha...tp sebab tangan aku senget...tangan aku patah da...tp x p hospital..dulu ar..time aku kecik2 dulu...haha..s0,cnfirm2 ar reject...pas 2 lepas SPM tibe2 lak aku teringin nk jd nurse...mulia d0wh  keje 2...pas 2 aku p0wn p la mntx nurse..best..aku suke...keje yg sgt mulia...aku nk capai cita2 aku..mak aku p0wn suka aku jd nurse...smpi la aku lulus skrg..aku hepy...IBU....2 jewk hadiah yg akk ley bg kt ibu..akk nk balas jasa ibu...InsyaALLAH...D0akan saya...!!!   KAT BAWAH NIE PIC IBU SAYA...!! LOVE U MY MUM!!CHANTEK KAN MY MUM???? TGOK ANAKLA..HAHA...






                                                       

3 comments: